مصادف با روز ملی حجاب و عفاف خاص ترین نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان در هتل پارسیان بوعلی همدان برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه ۸۰ برند مطرح فعال در تولید محصولات ویژه حجاب و عفاف تولید ایران در هتل بوعلی همدان اقدام به ارائه و عرضه محصولات خود خواهند نمود همچنین در […]

مصادف با روز ملی حجاب و عفاف خاص ترین نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان در هتل پارسیان بوعلی همدان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه ۸۰ برند مطرح فعال در تولید محصولات ویژه حجاب و عفاف تولید ایران در هتل بوعلی همدان اقدام به ارائه و عرضه محصولات خود خواهند نمود همچنین در روز نخست این رویداد حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در همایشی تحت عنوان دختران همدان سخنرانی خواهند نمود.

تاریخ برگزاری این رویداد ملی از ۲۱ تیر ماه الی ۲۴ تیر در مکان هتل پارسیان بوعلی استان همدان خواهد بود و در این نمایشگاه تولید کنندگانی از استان های قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان حضور دارند.

طراحان لباس و تولیدکنندگان، لباس های مومنانه، عفیفانه و زیبای خود را که قیمت مناسب هم دارند در نمایشگاه به مدت ۴ روز عرضه می کنند و شهروندان می توانند نیازهای خود را تامین کنند.

این نمایشگاه تا بیست و چهارم تیرماه در هتل پارسیان بوعلی واقع در خیابان بوعلی سینا همدان برپاست و علاقمندان از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۳ ظهر و ۱۷:۳۰ الی ۲۲ از آن دیدن کنند.