به گزارش دبنا به نقل از رابط عمومی هواپیمایی ساها در پی انتصاب سیاوش امیر مکری به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی کارون ، رضا خدایی مدیر عامل شرکت هواپیمایی ساها در پیامی این انتصاب را تبریک گفتند که شرح آن را در ادامه می خوانید: بسمه‌تعالی برادر ارجمند جناب سیاوش امیرمکری خدمت در نظام […]

به گزارش دبنا به نقل از رابط عمومی هواپیمایی ساها در پی انتصاب سیاوش امیر مکری به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی کارون ، رضا خدایی مدیر عامل شرکت هواپیمایی ساها در پیامی این انتصاب را تبریک گفتند که شرح آن را در ادامه می خوانید:

بسمه‌تعالی
برادر ارجمند جناب سیاوش امیرمکری
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیقی است که خداوند متعال نصیب بندگان صالح خود می‌کند و انتخاب شایسته این افراد، گامی بلند در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
انتصاب جنابعالی به سمت مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون،نشان از توانایی‌های ارزشمند و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جنابعالی و منشاء خیر و برکت خواهد بود و یقیناً حضور افراد متخصص و توانمند در هر جایگاه و مقامی، باعث امید و نشاط در خدمت‌رسانی به مردم فهیم ایران، خواهد شد.
رجاء واثق دارم این انتصاب موجب خدمات ارزشمند در عرصه هوانوردی کشور خواهد بود. از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات جنابعالی و همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.
رضا خدایی
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها