شهرام زندی خواننده نسل اولی موسیقی پاپ بعد از انقلاب در گفتگوی کوتاهی با خبرگزاری ایلتنا از فعالیت های تازه خود در موسیقی خبر داد.شهرام زندی در مورد انتشار آثار جدید خود گفت: «حدود ۱۸ قطعه آماده انتشار دارم که در فرصت های مناسب و در قالب دو آلبوم منتشر خواهم کرد. در این دو آلبوم با هنرمندانی همچون پژمان مبرا، فرزاد سرور، امین و مهدی میرزایی و… تعدادی از جوان های با استعداد همکاری داشته‌ام.»

وی که به تازگی دو قطعه به نام های بلم رونا و فال حافظ که فضای شادی دارند را منتشر نموده یک قطعه ی دیگر نیز آماده انتشار دارد. همچنین سه قطعه جدید تحت عناوین آروم آروم، روزهای بی تو و تو برگشتی نیز برای سازمان صدا و سیما از این خواننده منتشر شده و در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در حال پخش می باشند.

خواننده آلبوم های قلب طلایی، تو همونی و… در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها به ایلتنا گفت: «متاسفانه اکثر کنسرت‌هایی که برگزار کرده ایم اجراهای ارگانی است که در تهران و شهرستان ها برگزار می شود. ای کاش تهیه کننده ها به خواننده های نسل اول پاپ توجه کنند. در میان هم نسل های ما فقط علیرضا عصار است که کنسرت بر گزار می کند.شاید خود ما نیز کوتاهی داشته ایم اما مقصر اصلی تهیه کننده ها و شرکت های موسیقی هستند!»

زندی ادامه داد: «سلیقه موسیقایی مردم ما تنزل پیدا کرده و هر ترانه ای که می شنوند را می پذیرند. از همین روی است که در حال حاضر ترانه های خوب و ماندگاری در بازار موسیقی نمی شنویم.»

شهرام زندی که در سال ها پیش با اثر شب یلدا بسیار شناخته و شنیده شد در آلبوم ها و تک آهنگ های پیشین خود با چهره هایی همچون: شادمهر عقیلی، سید بهنام ابطحی، زنده یاد ناصر عبدالهی، امیر جاویدان، دکتر محمدرضا چراغعلی، نیلوفر لاری پور، پژمان مبرا، سید محسن معراجی، سید حسین طاهری، پیام شمس و… همکاری داشته است.