مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حضور بیش از ۵۰ هزار ایرانی در اعتاب مقدسه عراق هم‌زمان با شب‌های قدر خبر داد و گفت: بسیاری از زائران مراسم عزاداری و احیای شب بیست‌ و‌ یکم‌ ماه‌ مبارک رمضان را در حرم علوی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از فارس، مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، با تسلیت شهادت امام علی (ع) به اعزام زائران ایرانی به عتبات هم‌زمان با شب‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیارت امام حسین(ع) در شب‌های قدر، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در شب‌های قدر از ماه گذشته آغاز شد و بسیاری از زائران برای حضور در عتبات هم‌زمان با شب‌های سرنوشت‌ساز قدر اقدام کردند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بسیاری از زائران در شهرهای مقدس عراق حضور دارند، افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند و‌ به احیای شب قدر و زیارت ائمه اطهار(ع) می‌پردازند.

آقایی با اشاره به حضور زائران در مسجد کوفه گفت: بیشتر زائران، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را در مسجد کوفه بودند و پس از آن دومین شب قدر را در حرم امام علی(ع) احیا کرده و شب بیست‌وسوم را در کربلا خواهند بود.

انتهای پیام/ت۴۴