[رئیس اتاق اصناف ماهشهر و نماینده استان خوزستان در اتاق اصناف ایران اظهار داشت : ما نمی توانیم افرادی که سالیان سال به طور مستمر در هیئت مدیره بودند و تجربیات لازم را کسب کرده‌اند و مو در آسیاب اتحادیه سفید کرده اند را به یکباره عزل کنیم.]

من مخالفم

لطف الله اصلاحیان رئیس اتاق اصناف ماهشهر در گفت وگوبا خبرنگار پایگاه خبری کار و نشان “دبنا” در خصوص اجرایی شدن ماده ۲۲ نظام قانون صنفی بیان داشت: هر فردی که بیشترین آرا را کسب کند پس منتخب مردم است لذا هر کسی هم منتخب مردم است مستلزم خدمت می باشد.اگر قرار بر جوانگرایی و پوست اندازی باشد باید قانون نظام صنفی اصلاح گردد و سن شرکت کنندگان را از ۷۵ سال به ۷۰ سال و یا اصلاً از ۷۰ سال به ۴۰ سال کاهش دهند.ولی افراد با تجربه را نباید نابود ساخت .

اصلاحیان افزود : ما نمی‌توانیم افرادی که سالیان سال به طور مستمر در هیئت مدیره بودند و خدمت کردند و تجربیات لازم را کرده‌اند و مو در آسیاب اتحادیه سفید کرده اند را به یکباره عزل کنیم.
هرگزوهرگز
اصلاحیان گفت :ماده ۲۲ قانون نظام صنفی تمام ریش‌سفیدان را از بین میبرد.اگر مردم به شخص اصلاحیان رای میدهند مزید بر این علت است که او را قبول دارند و خدمات خوبی ارائه داده است.

وی در ادامه این گونه بیان داشت: اما ناگفته هم نماند که بخشی از تعداد آرا توسط رابطه ها ، قومیت ها،لابی‌ها ،رایزنی ها و حتی هزینه ها کسب میشود که تأثیر بسزایی در فضای انتخاباتی دارد.
اصلاحیان در پایان به میزان تحصیلات و تجربیات کاندیدا اشاره داشت وی در پاسخ به سوال خبرنگار دبنا که پرسیده بود اما سوال ما اینجاست بسیاری از ریش سفیدان که از اعضای هیئت مدیره هستند دارای تحصیلات تخصصی در بخش های مربوطه نمی باشند! چگونه شما میزان تحصیلات کاندیدا را حائز اهمیت می دانید؟ اما پاسخی نداد.

از آنجای که رسالت خبرنگاری ایجاب می کند مطلب را به طور دقیق وامناتداری کامل منتقل کنیم بدون هیچ تحلیلی مطالب مرتبط را منتشر می کنیم و در صورتضرورت در آینده تحلیل لازم را ارائه خواهیم کرد.

  • نویسنده : لیلا گودرزی