شبکه اجتماعی وسایت رسمی اتحادیه مشاوران املاک همزمان با ثبت نام کاندیداها و قبل از تایید صلاحیت توسط سازمان های ذیربط تبلیغات برای افراد خاص مدنظرش را شروع کرد.

شبکه اجتماعی و سایت رسمی اتحادیه مشاوران املاک همزمان با ثبت نام کاندیداها وقبل از تایید صلاحیت توسط سازمان های ذیربط تبلیغات برای افراد خاص مدنظرش را شروع کرد.

به گزار خبرنگار ” دبنا” بر اساس تصاویر موجود در سایت و شبکه های رسمی اتحادیه مشاوران املاک تهران روابط عمومی این اتحادیه برخلاف قانون کار تبلیغات افراد خاص مدنظرش را به طور رسمی آغاز کرد این در حالی است که تصویری از افراد رقیب احتمالی را درج نکرده است.

بر اساس قانون نظام صنفی باید افرادی که ثبت نام کردند ابتدا از سوی سازمان های ذیربط تایید صلاحیت شوند سپس در سامانه ساران تکمیل پرونده بکنند و در ادامه هیات اجرایی انتخابات زمان رسمی تبلیغات را به افراد تایید صلاحیت شده جهت حضور در انتخابات هیات مدیره اتحادیه ابلاغ کند سپس تبلیغات رسمی شروع شود.

اما روابط عمومی اتحادیه مشاوران املاک ترهان بدون طی این مراحل ازهم اکنون برخلاف قانون تبلیغات افراد خاص مدنظرش را در سایت رسمی وقبل از تایید صلاحیتشان شروع کرد.

انتظار می رود که مسوولان اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی تهران نسبت به این موضوع ورود کرده ومانع از تضییع حقوق قانونی همه افرادی شود که اقدام به ثبت نام کردند.

  • نویسنده : "دبنا"
  • منبع خبر : خبرگزاری "دبنا"