اعضای هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در قائم شهر با مصوبه جدید کمیسیون نظارت استان مازندران طبق رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای برکنار شدند.

اعضای هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در قائم شهر با مصوبه جدید کمیسیون نظارت استان مازندران طبق رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای  برکنار شدند.

به گزارش خبرنگار “دبنا” با درج خبری در خصوص اجرایی نشدن رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای از سوی کمیسیون نظارت استان مازندران و تایید انتخابات اتحادیه نمایشگاه داران خودرو قایمشهر در تاریخ بعد صدور رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای و نادیده گرفتن بخشنامه مورخه۱۶/۱۲/۹۹ کمیسیون نارت این استان در مصوبه جدیدی نظر قبلی را باطل کرد و بر اساس رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای حکم به اسقاط شرایط اعصای هیات مدیره داد.

اعضای هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در سوم دی ماه و تنها چهار روز بعد از صدور رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای در جریان انتخابات رای آوردند که با اعتراض دو عضو علی البدل کمیسیون نظارت انتخابات را تایید کرده بود اما حالا رای به اسقاط شرایط داد.

البته شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اعضای کمیسیون نظارت استان مازندران وقتی مطلع شدند اعضای هیات مدیره برکنار شده در صدد شکایت به هیات عمومی عدالت اداری هستند به آنها پیغام دادند فعلا شکایت نکنید تا یتوانیم برای شما کاری کنیم.

ازسوی دیگر از بوشهر خبرمی رسد با توجه به اتفاقاتی که در کمیسیون نظارت استان بوشهر رخ داده است برخی از اعضای هیات مدیره هایی این استان و چندین شهر دیگر که مشمول رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای هستند در صددند به هیات عمومی دیوان عدالت ارادی نسبت به نظر مشورتی بخش حقوقی مجلس شورای اسلامی که به درخواست اتاق اصناف ایران صادر شد و مرکز امور اصناف و بازرگانان آن را به عنوان بخشنامه به سازمان های صمت استانها ابلاغ کرد وهمچنین عدم برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی تهران شکایت کنند.

  • نویسنده : همت الله شکری –خبرنگار پایگاه خبری دبنا
  • منبع خبر : خبرگزاری "دبنا"