دکتر نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در محل نمایشگاه و همایش مسیر تحول دیجیتالی: ما رکورد دار کوتاه ترین زمان ممکن در اخذ مجوز قبولی اتکایی هستیم ؛ اما با این همه ،تازه شروع کار ماست و معتقدیم رمز ماندگاری ، سرمایه گذاری در بخش دیجیتال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کار و نشان “دبنا” شرکت بیمه تجارت نو در محل کانون فرهنگی مفتح تهران با حضور مدیر عامل شرکت دکتر نیما نوراللهی و جمعی از نمایندگان شعب سراسر کشور به رونمایی از اپلیکیشن های خود در جهت تحول مسیر دیجیتالی پرداخت.

دکتر نوراللهی در خصوص عملکرد و تحقق وعده‌های داده شده از سوی شرکت بیمه تجارت نو گفت :صورت های مالی بیمه تجارت نو در اختیار سهامداران محترم مادر گودال بورس قابل دسترسی و بررسی می باشد .
وی افزود:از سوی دیگر جهش چشمگیری ظرف مدت سه سال در راستای تولید حق بیمه داشته ایم به طوری که از رقم ۱۴۸ میلیارد تومان در سال ۹۶ به رقم بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در پایان سال ۹۹ رسیدیم به دنبال آن در همین مدت نیز حق بیمه تولیدی رشد فزاینده‌ای داشته است و توانسته ایم سرمایه شرکت را از ۱۲۵ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته افزایش دهیم. این در صورتی است که اکثر شرکت ها افزایش سرمایه هایشان از محل تجدید ارزیابی دارایی است.
وی خاطر نشان کرد : صعود نماد ما از بازار پایه به فرابورس بسیار موفقیت آمیز بوده است.
نورالهی افزود : در همین مدت توانستیم با بیش از ۵۰۰۰ مرکز درمانی وارد قرارداد شویم این در حالی است که سال‌های پیش از این با هیچ یک از مراکز درمانی طرف قرارداد نبوده‌ایم به جرأت می توان گفت تجارت نو رکورد دار کوتاه ترین زمان ممکن در اخذ مجوز قبولی اتکایی هست همچنین رمز ماندگاری شرکت‌ها سرمایه‌گذاری در بخش دیجیتال است.
در ادامه اذعان داشت : جدی ترین موضوعی که بیمه تجارت نو به آن پرداخته است بحث حرکت در تحول مسیر دیجیتالی می باشد که با اتکا به این امر نمایشگاه و همایش دستاوردهای تجارت نو با رویکرد تحول دیجیتال برپا شده است .
وی همچنین درباره چگونگی حمایت مجلس جدید از حوزه بیمه کشور اینگونه بیان کرد: چندی پیش مجلس در پی اصلاحیه قانون شخص ثالث ، یکی از پرچالش ترین موضوعات را از صنعت بیمه حل کرده است و امیدواریم این گونه حمایت از حوزه بیمه و مردم مستمر باشد.
به گزارش خبرنگار ما همزمان با برگزاری این نمایشگاه از اپلیکیشن موبایل ، فروش آنلاین بیمه نامه موبایل رونمایی شده و با مشارکت ایران کیش در سوپر اپلیکیشن پات لایف این اپلیکیشین فعال شد.
و در پایان دکتر نورالهی نسبت به چگونگی حمایت حوزه ریاست جمهوری از بیمه کشور به نقش جدی بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر و متولی به نمایندگی از دولت در تنظیم مقررات و پیگیری آن در شورای عالی بیمه اشاره کرد.

  • نویسنده : لیلا گودرزی خبرنگار دبنا