ریئس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی گفت : این جریان برگزاری انتخابات و تغییر بازه زمانی حضور اعضا، برای اصناف مشکلات جدیدی را به بار خواهد آورد .

علی اکبر ایلخانی در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا ضمن مخالفت با تغییر وحذف هیت مدیره اتحادیه های صنفی مطابق تبصره دو ماده ۲۲ قانون نظام صنفی بیان کرد : برگزاری انتخابات بعد هر دو دوره اشتباه بزرگی است و با مشکلات جبران ناپذیری همراه خواهد بود. افرادی که دو دوره در اصناف بودند و تجربه کافی کسب کرده اند الان به خوبی با مسائل اصناف اشنا هستند باید بروند و افراد جدید جایگزین آن ها شوند .

وی در ادامه افزود :اعضای هیات مدیره اتحادیه فعلی که الان در اتاق اصناف حضور دارند دوره ی خود را به پایان رساندند  و با این انتخابات مجبور به جابه جایی با نیروی جدید هستند این درحالی است که طی این چند سال اطلاعات و شرایط خدمت به مردم و پیاده سازی برنامه ها را به دست اوردن و درست در زمان پیاده سازی باید بروند و این به ضرر اتاق اصناف خواهد بود .

ریئس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی با اشاره به حضورش از سال ۱۳۶۱ در این اتاق تصریح کرد :اعضای سابق این اتاق به اندازه کافی تجربه به دست آوردن تا بتوانند به مردم و دولت خدمت کنند ولی تغییر این افراد با تجربه و آوردن نیرو جوان و جدید که هیچ تجربه و دانشی ندارند میتواند مشکلات جدید رو در این صنف به وجود بیاورد که روند کار را سخت کند ولی با این حال با توجه به این که این تصمیم از مجلس گرفته شده باید به صورت جدی انجام شود و ما نیز پیرو آن خواهیم بود.