علی رضائی نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاحیه ماده ۲۲ قانون نظام صنفی گفت: باید به جوان ها هم در اصناف میدان داده شود واجرای ماده ۲۲ قانون نظام صنفی خواست و اراده تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در […]

علی رضائی نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاحیه ماده ۲۲ قانون نظام صنفی گفت: باید به جوان ها هم در اصناف میدان داده شود واجرای ماده ۲۲ قانون نظام صنفی خواست و اراده تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی طرح اصلاح ماده ۲۲ قانون نظام صنفی که استفساریه آن دو بار در صحن علنی مجلس انقلابیرد شده است به خبرنگار” دبنا” در زمینه نتیجه بررسی این سرح در جلسه کمیسیون طی هفته جاری گفت: بررسی این طرح در هفته جاری نتیجه ای دربر نداشت.

علی رضائی نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افراد قدیمی اصناف اصرار دارند این ماده قانون نظام صنفی حذف شود وبر خواسته اشان پافشاری دارند اما تعداد زیادی از نمایندگان مجلس انقلابی معقتدند که باید فضا برای فعالیت وحضور در راس مدیریت اصناف کشور فراهم شود ولی افراد قدیمی با نفوذی که دارند مانع اجرای این موضع تا الان شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افراد قدیمی اصناف نفوذ زیادی دارند و با عمال نفوذشان می خواهند کارهایشان را پیش ببرند.

علی رضائی نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان تاکید کرد: ما می خواهیم به گونه ای قانون اجرا شود که جوانان هم بتوانند بدون لابی واعمال نفوذ دیگران در هیات مدیره وراس هیات مدیره اتحادیه های صنفی باشند .ان شالله مجلس انقلابی این فرصت رابرای جوانان ومدیران توانمند در اصناف کشور فراهم خواهد کرد وجلوی انحصار ونفوذ را خواهد گرفت.

  • نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا