“ما از دولت کمک نمي خواهيم؛ کساني که در اتاق اصناف ايران و اتاق هاي اصناف سراسر کشور هستند همديگر را مي شناسند و مي دانند چه کار کنند. تنها تقاضايي که دارند اين است که چوب لاي چرخ اصناف و کارشان نگذارند.” این جملات را قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران نماینده جدسد […]

“ما از دولت کمک نمي خواهيم؛ کساني که در اتاق اصناف ايران و اتاق هاي اصناف سراسر کشور هستند همديگر را مي شناسند و مي دانند چه کار کنند. تنها تقاضايي که دارند اين است که چوب لاي چرخ اصناف و کارشان نگذارند.”

این جملات را قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران نماینده جدسد وزیر صمت در هیات رییسه اتاق اصناف یاران در جریان تودیع معارفه اش نزد معاو ن وزیر صمت بیان کرد .

همچنین کامبیز معتمد وزیری هم گفت: مچنين کامبيز معتمد وزير دبير سابق هيئت عالي نظارت و سرپرست دفتر خدمات عمومي وزارت صمت بيان داشت: تغيير در ذات خود فضاي مثبتي را به ما مي دهد بخصوص که در اين تغيير و تحول آدم بلد و کننده کار هم وارد شود. هم آقاي فراهاني و هم آقاي مهدوي هر دو اهل علم و از بزرگان اصناف هستند، بنابراين هم تغيير مثبت است هم افراد وارد شده و قطعا نتيجه تغيير و تحولات به نفع کشور خواهد بود.

گفتنی است که این مراسم پنج نفره در دفتر دکتر مفتح معاون وزیر صمت برگزارشد وطی آن آقایان مهدوی ونوده فراهانی حکم خودشان را دریافت کردند.

  • نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا