برخی از روسای اتحادیه های صنفی که ضوق زیادی برای ماندن برروی صندلی ریاست دارند برای انکه انتخابات اتحادیه به حدنصاب نرسد در اعلام کدملی متصدی واحدصنفی با هیات اجرایی عدد را کدملی را تغییر می دهند تا فرد صنفی به پای صندوق رای سرخورده ونتواند رای بدهد. براساس گزارش های دریافتی از برگزاری انتخابات […]

برخی از روسای اتحادیه های صنفی که ضوق زیادی برای ماندن برروی صندلی ریاست دارند برای انکه انتخابات اتحادیه به حدنصاب نرسد در اعلام کدملی متصدی واحدصنفی با هیات اجرایی عدد را کدملی را تغییر می دهند تا فرد صنفی به پای صندوق رای سرخورده ونتواند رای بدهد.

براساس گزارش های دریافتی از برگزاری انتخابات درتهران وشهرستانها طی این مدت روش های خلاقانه متعددی رخ داده است که ادم از شنیدنش انگشتبه دهان می ماند.

درجریان یکی از انتخابات اتحادیه صنفی دراین هفته که با استقبال غیرقابل باور رییس فعلی مواجه شد وبه نظر میرسد که خودش هم پیش بینی نمی کرد این اتفاق شیرین رخ دهد اما با هدایت مشاوران اگاهش از قبل پیش بینی خاصی کرد تا انتخابات به حد نصاب نرسد.

این رییس اتحادیه در اعلام کدملی متصدی واحد صنفی به هیات اجرایی برگزاری انتخابات اعداد کدملی را جابجا ویا کم و زیاد کرد به گونه ای که متصدی صنفی که با کارت ملی برای رای دادن امده است حالا نمی تواند رای بدهد چون شماره ملی ثبت شده با کدملی اعلامی مغایرت دارد.

درادامه برخی ها سرخورده شدند ورفتند ولی چند نفر که وقت گذاشتند وپروانه کسب اوردند متوجه شدند اعداد کدملیشان جابجا ویا کم وزیاد شده است ولی برای هیات اجرای احراز شد که اینها عضو اتحاد هستند.

در جریان انتخابات اتحادیه دیگر عدد اعلامی به هیات اجرایی را رییس اتحادیه که مشمول رای دیوان عدالتاداری شد چنان نجومی اعلام کرد که برگزاری انتخابات به حدنصاب نرسید ولی با اعتراض یکی از دواطلبان وبررسی پروند ههای اعضای اتحادیه مشخص شد که تعداد بالای دوهزار نفر یا پروانه کسب نگرفتند وفقط تشکیل پرونده دادند عده بسیارزیادی ازاین عدد فوت نمودند وتعداد بسیارزیادی هم پروانه کسب راباطل کردند. با کسر کردن این افراد از امار اتحادیه معلوم شد که اگر آمار واقعی می داند انتخابات در همان مرحله اول به حدنصاب رسیده بود. وحالا دوردوم با کسرچندهزار نفری از آمار غیرواقعی انتخابات برگزار خواهد شد.

در هرصورت مسوولان هیات اجرایی انتخابات باید دقت بیشتری به ترفندهای خاص گرایان در انتخابات اتحادیه ها داشته باشند.

چطور است که برای موقع رای دادن جهت احراز هویت فردصنفی از کدملی استفاده می کنید ولی موقع احراز هویت فرد صنفی درز مان دوالبی جهت عضویت در هیات مدیره کدملی ملی ملاک نیست؟

این مطالب قابل توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وسازمان بازرسی کل شکور وهمچنین وزیر صمت و رییس جمهور دولت سیزدهم است که زودتر احراز هویت فرد صنفی با کدملی و اجرای تبصره ۴ماده ۲۲ قانون نظام صنفی را از طریق دادستان های شهرها اجرایی کنند تا مردم نسبت به مدیران ودولت بدبین نشوند.