باتوجه به اینکه برخی طالبان قدرت و روسای اتحادیه های صنفی تاالان با علم و آگاهی وهدفمند اقدام به ایجاد شرایطی در اصناف کردند که مادام العمر برصندلی ریاست بنشینند وبعدش هم به عنوان ارث به ولیعهد خودشان بسپارند در نوشتار سریالی به این موضوع خواهیم پرداخت تاتمام اصناف در کشور به سادگی بدانند کجای کارند ودلیل اینکه مشکلات اصنافه میشه باقیست چیست.

اتفاقاتی که در طول سه سال اخیر رخ داده است چنان هزار تو وبا برنامه ریزی و هدفمند بوده است که برای تشریح لایه های پیدا و پنهانش باید چندین قسمت نوشت. به همین دلیل عنوان ثابت را امپراطوری روسای اتحادیه های صنفی انتخاب کردم ولی موضوع تیتر هر روز تغییر خواهد داشت.
۱- به بهانه در پیش بودن انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف در سراسر کشور این نوشتار قصد دارد بگوید که شهرستانها در حالی وارد بازی کلان شهرها و تعداد زیادی از پادشاهان در اصناف شدند که خواسته یا ناخواسته دارند وارد کاخ امپراطوری پادشاهان اتحادیه های صنفی شده و برایشان بی هدف یا هدفمند کار می کندو طالبان قدرت نیز به نام اصناف برای خودشان صندلی ریاست رزرو می کنند.
۲- اینکه موضوع این نوشتار که از برخی روسای اتحادیه های صنفی به پادشاهان قدرت طلب و امپراطوری روسای اتحادیه های صنفی نام برده می شود همه اعضای هیات مدیره و روسای اتحادیه های صنفی نیستند اما متاسفانه باید اذعان کرد که هیچ رئیس هیات مدیره ای هم تا الان به خاطر اصناف و برای اثبات اینکه به واقع از اصناف دنبال صندلی نیست استعفا نداده است و یا حداقل در طول یکسال اخیر نگارنده مطلب چنین چیزی ندیده است اما تا بخواهید روسا و اعضای هیات مدیره ای سراغ داریم که از یک اتحادیه به اتحادیه دیگر رفته و می خواهند پادشاهی خودشان در اصناف را تداوم ببخشند.
۳- مخاطبان این نوشتار رئیس جمهور وزاری دولت سیزدهم و معاونان آنها، رئیس و معاون اول قوه قضاییه ، سازمان بازرسی کل کشور ،دادستانها در سراسر کشور ، قضات دیوان عدالت اداری، رئیس و هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، و از جمله محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت به عنوان فرد اصلی تصمیم گیر برای اصناف ومجری نامه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی وخواسته هیات رئیسه اتاق اصناف تهران وایران ، آگاه و آشنا ی کامل به قوانین و احکام صادره صنفی و همچنین دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور هستند.
زیرا شاید این مقامات ندانند که تاکنون چگونه ناخواسته تصمیماتی اتخاذ کردند که کارگردانان وبرنامه ریزان طالبان قدرت در اصناف می دانستند دنبال چه چیزی هستند و آگاهانه اقدام به برگزای نشست با این مقامات و تاخیر در برگزاری انتخابات های صنفی کردند.
۴- در این نوشتار مطالبی بیان خواهد شد که به طور حتم به مذاق تعدادزیادی از طالبان قدرت در اصناف خوشایند نیست وبا وجود افشای ارتباط بین موضوعاتی که در نوشتار بعدی خواهید خواند به طور قطع به هیچ وجه منفعت فردی را دنبال نمی کنیم. به هیچ وجه با هیچ کسی چه بشناسیم و چه نشناسیم دشمنی نداریم . قصد تخریب هیچ کسی را نداشته وهدف از این نوشتار این است که اصناف در کل کشور بدانند در آینده قرار است در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف چه اتفاقی بیفتد و دغدغه اینکه چه کسی می ماند وچه کسی می رود را نداشته باشند . از الان بدانند برای رای گرفتن از دوستان روی چه کسانی حسابباز کنند. وفق قانون مطبوعات هرگز وارد حریم خصوصی کسی نمی شویم اما هر کسی به منافع عمومی به عمد لطمه بزند بازهم وفق قانون وارد رحیم خصوصی اش هم می شویم و ترسی نداریم که به دادگاه برویم و پاسخگوی نوشته هایمان باشیم زیرا در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم امن ایران اسلامی می نویسیم تا طالبان قدرت بدانند که حتی اگر سالها با برنامه ریزی دقیق برای قدرت در اصناف کیسه دوخته باشند بالاخره دست بالای دست بسیار است و ما هم به همین دلیل ادعای نداریم.
۵- هدف از انتشار این مطالب سریالی هشداری برای فعالان صنفی و خانواده سه میلیون نفری در اصناف است که اگر مشکلاتی ثابت و همیشگی دارند بدانند در چهار سال آینده چه می شود؟ همچنین جمع زیادی از اصناف کشور که در طول ماههای اخیر از چگونگی روند کاری آینده اصناف می پرسند روشن کنیم که با توجه به در پیش بودن انتخابات هیات رئیسه اصناف آینده اصناف با این روسای اتحادیه های صنفی چه می شود قانون چه می گوید و نقش هیات رئیسه اتاق اصناف ایران وسراسر کشور در ایجاد گرداب قانون نظام صنفی چیست؟

به هر ترتیب آنچه که مشخص است و از الان می توان در یک جمله گفت و در نوشتار بعدی به طور کامل وبا جزییات وبا پشت پرده های هزار تو در هم بیان شود اینکه:
در اصناف هیچ تغییری نخواهیم داشت و همه به خوبی و خوشی بر سر سفره ریاست اتحادیه و ریاست اتاق اصناف دور هم خواهند نشست . گاهی از سر و کول هم بالا می روند تا نشان بدهند با هم درگیر هستند اما در جلسات شبانه پای قلیون کشی به ریش مردم و اصناف می خندند.مالیات خودشان را با قدرتی که رای مردم به انها داده است را به دلخواه می دهند وبرای اعضا مالیات را غیر مستقیم هم تعیین می کنند.
اینکه چرا با این صراحت آب پاکی را روی دست شما می ریزیم دلیل بسیار زیاد و اسناد محکم و قانونی است که بیان خواهیم کرد.
در پایان ذکر این نکته لازم و ضروری است که باید به مهندس نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی باید بگویم که از نامه شما مطلع هستیم و می دانیم که به طور قطع با شما هم همان کاری کردند که با حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه کردند.
البته از الان به شما در افکار عمومی انگ زدند که برای رای گرفتن در مجلس شورای اسلامی از اصناف هستید که چنین نامه نگاری کردید.زیرا اصلا نیازی به این نامه نداشتند بلکه می خواهند ومی خواستند ماندن بر صندلی ریاست را مادم العمر وسه قبضه کنند چون دو دستور قبلی را گرفته بودند.

  • نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا