شرکت خودرو۴۵، سایت فروش خودرو کارکرده با تجربه بیش از سه سال فعالیت در بازار ماشین های کارکرده است. این شرکت خدماتی همچون معامله امن، آسان و فوری را برای فروشندگان و خریداران خودروهای کارکرده و دست دوم فراهم کرده است.

جشن ۴ سالگی خودرو ۴۵ و کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه و مجید قاقازانی مدیر بازاریابی، احسان گائینی مدیر فروش و مرتضی راور مدیر شعب تهران برگزار شد.

خودرو۴۵ توانسته است با بهره‌گیری از متد روز بازار، تجربه معامله امن را هم برای خریدار ماشین کارکرده و هم فروشنده خودرو دست دوم رقم بزند.

خودرو۴۵ شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما در این شرکت، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک‌بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب به فروش می‌رسانند. این شرکت به‌عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع‌تر، امن‌تر و شفاف‌تر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام می‌دهد.

خودرو۴۵ برندی فعال در زمینه معاملات خودرو های کار کرده است که تحت عنوان شرکت «مریخ کار پارس آسیا» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت گردیده است. این شرکت با همکاری چند شرکت سرمایه گذاری و همچنین با بهره گیری از فناوری های روز دنیااقدام به طراحی اپلیکیشن آنلاین «خودرو۴۵» نموده تا بتواند با معرفی خودروهای در معرض فروش به خریداران مجاز گام مهمی در تسهیل فرایند فروش خودروهای کارکرده بردارد.
شما هم از این پس میتوانید به راحتی از خدمات خودرو۴۵ بهره مند شوید تنها کافیست اپلیکیشن خودرو۴۵ را روی تلفن همراه خود نصب کنید تا بتوانید وضعیت ظاهری و فنی تمام خودرو های موجود را بررسی کرده و نهایتا در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب خودروی موردنظرتان را خریداری کنید.

در حال حاضر خودرو۴۵ فقط در شهر تهران فعالیت دارد؛ اما به‌زودی با تاسیس شعب در مراکز اصلی استان‌ها، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود خواهیم بود.
خودرو۴۵ به دلایل مختلف از قبیل شرایط فیزیکی خودروها، وضعیت بازار و طولانی بودن زمان کارشناسی خودروهای مدل پایین، تنها اقدام به خرید مواردی می‌کند که در لیست خودروهای صفحه اول وب سایت قابل انتخاب هستندنکته: لازم به ذکر است تمام خودروهای مدل ۱۳۹۳ به قبل در لیست خرید این شرکت قرار نمی‌گیرند.

پس از حضور مشتری در شعب خودرو۴۵، تمامی مراحل فروش ماشین از قبیل تایید عدم وجود مشکل خاصی در خودرو توسط کارشناسان، احراز هویت مالک، بررسی مدارک و مراحل نقل و انتقال تنها نهایتا نیم روز زمان خواهد برد.

این شرکت خودرو‌ها را بر اساس مشخصات، میزان سلامت آن و وضعیت روز بازار قیمت گذاری می‌کند. در خودرو۴۵ سعی بر این است که منصفانه‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین قیمت‌های ارائه شده به مشتریان عزیز کمی پایین‌تر از قیمت مصرف کننده و بالاتر از سایر واسط‌‌ه‌های بازار است.

  • نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا