به گزارش دبنا به نقل از روابط عمومی هواپیمایی ساها نخستین پرواز ویژه اربعین هواپیمایی ساها توسط هواپیمای بویینگ ۳۰۰-۷۳۷ به ریحستری EP_SIJ00  شامگاه دیشب از مبدا مشهد مقدس به مقصد نجف اشرف به زمین نشست که با استقبال مدیریت فرودگاه نجف با انجام عملیات واتر سالوت( خوش آمدگویی با آب) مواجه شد. با مجوز […]

به گزارش دبنا به نقل از روابط عمومی هواپیمایی ساها نخستین پرواز ویژه اربعین هواپیمایی ساها توسط هواپیمای بویینگ ۳۰۰-۷۳۷ به ریحستری EP_SIJ00  شامگاه دیشب از مبدا مشهد مقدس به مقصد نجف اشرف به زمین نشست که با استقبال مدیریت فرودگاه نجف با انجام عملیات واتر سالوت( خوش آمدگویی با آب) مواجه شد. با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی ساها در مسیر مشهد نجف اقدام به پذیرش مسافرین خواهد کرد و زوار حضرت امام حسین علیه السلام در این مسیر های رفت و برگشت مشهد به نجف میتوانند از خدمات هوایی شرکت ساها استفاده کنند.

بلیت های این پرواز به صورت سیستمی در سایت رسمی شرکت هواپیمایی ساها به آدرس اینترنتی هواپیمایی ساها | صفحه اصلی (sahaair.com) به عرضه در خواهد آمد و این پرواز ها از تاریخ ۲۷ مرداد ماه الی ۱۷ شهرویر ماه دائر خواهد بود.